podleza

ROCK ON JAMZ! Rock Rock On ! www.facebook.com/rockonjamz www.instagram.com/rock.on.jamz www.twitter.com/ROCKONJAMZ

сряда, 20 юли 2011 г.

A.T.I.L.A. и Shano Crew за Rolling Stones

А.Т.И.Л.А стана изпълнител на месеца за списание Rolling Stones. Видео "репрезента" е към интернет формата на статията за МС-то.
"Според А.Т.И.Л.А. на едно събитие като фрийстайл батъл турнир онзи, който излиза с насмешка и несериозно отношение, е персона нон грата. “Това е все едно да отидеш при елитен полк барети в казарма, да ги напръскаш с водно пистолетче и да избягаш – казва А.Т.И.Л.А. – Ако го виждаш с толкова насмешка, остани да видим дали ще спечелиш. Не е дизреспект това, че те подлагам на тест.” Рапърът не се притеснява от предизвикателства: “Аз първо съм емси, вербален нападател./ Ако бях грък, бих влязъл на батъл със Платон – заявява той в “Призванието” от новия си албум. – Аз първо съм емси, имам думите нужни,/ в случая знам и чужди. Искам дуел със Пушкин!” Да влезеш в лирическа битка е не обида, а чест, смята той."
Цялата статия можеш да прочетеш ТУК.

2 коментара: