podleza

ROCK ON JAMZ! Rock Rock On ! www.facebook.com/rockonjamz www.instagram.com/rock.on.jamz www.twitter.com/ROCKONJAMZ

вторник, 25 октомври 2011 г.

Подлеза представя: "Кибритлиев коментира"

Подлеза : Тъй като сайта има нужда от странични наблюдатели върху българската сцена и социалната среда като цяло, ние помолихме нашият дългогодишен съсед във Подлеза г-н Кибритлиев да започне тази рубрика. Чрез "Кибритлиев коментира" имаме възмоност да погледнем нещата през очите на един от най-старите обитатели на софийските подлези и истински олд скул фен. Когато дойдохме в ПОДЛЕЗА Кибритлиев вече го обитаваше, за това тук даваме път на неговият опит и мнение по всички въпроси. Благодарим му, че се съгласи да води тази рубрика срещу символичните 2 литра ракия на статия. "Здраво келеши! След като така безцеременно ме прекъснахте докато прочиствах каквото е останало от черните ми дробове и носихте това, което е нужно 'ше ви кажа к'во мисля. Нали сте как им викат сега... хипита, не не .. хопита .. ааа Хип Хопъри. Ей! Добре бе, знайте т'ва аз съм в тоя подлез от 30 години и такова нещо като ваш'то не съм виждал досега. Как така подлез в интернет? Вие си знаете, вие носете ракията пък.. 'ше се опра'им. Начи гледах оня ден по телевизията един като вас такъв, изсулен как му викаха.. Каръка..не, Хазарта в онова предаването дето пеят там. Добре бе, аз ли съм прост човек или вие Хип Хопърите не сте много по тия лъскавите работи, пък тоя същия нали едно време пееше, че не искал да се меша с елита, педарасти били едно друго.. 'ше кажете прост човек съм спя върху кашони, ма се пак принципите са си принципи. Едно не разбирам, толк'ва много ли пари са му дали, че да престъпи това което е пеял и разправял преди не чак толк'ва много време?! Бе.. тука чувам че за истина се борите, за реалността... ама на кашон не сте спали, въпреки че имаше едно момиче тука ама така и не запомних как се казва. Се тая. Та тоя същия Хазарт гледам аз дава съвети и акъли за танцуване, за чупки, стойки и разни песни на английски дето не ги разбирам, ама си мисла бе ти нали беше от народа човек, рапъра ли му викахте, такъв дето не е доволен от нещата и протестира малко или много. Като мен! Еййй! На рапъра ще ме напрайте накрая вие келеши! Айде наздраве и да ми се махате от главата. Другата седмица пак да дойдете и носете от резняка. И.. абе нема значение. Ае оставяйте ме. " Подлеза: След това екипа ни благоразумно си тръгна, след като нашият съсед започна да се пали. Все пак ние намерихме някакъв смисъл в думите му и ги публикуваме с намерението отново да се върнем, ако вие нашите посетители имате интерес към гледната точка на един истински обитател на Подлеза.

2 коментара: