podleza

ROCK ON JAMZ! Rock Rock On ! www.facebook.com/rockonjamz www.instagram.com/rock.on.jamz www.twitter.com/ROCKONJAMZ

петък, 27 август 2010 г.

Chuck D за новия сингъл на Public Enemy

Лидера на Public Enemy наскоро спомена за новия сингъл на легендарното крю “Say It Like It Really Is", който така също се разпространява от лейбъла на Chuck D SLAMjamz music.
"Този трак отбелязва рождения ми ден" ... "В замаяния вихър на обществото, което в днешни дни третира хората като роботи и потребители, мисля че ние празнуваме по-ранна възраст а не обред на преминаване към знание, мъдрост и разбиране", коментира МС-то, което наскоро стана на 50.
Придържайки се към дългогодишните си убеждения срещу натиска, който поставя бизнеса над изкуството и музиката, Chuck D уверява феновете че не очаква от тях да купуват нещо или пък DJ-ите да подкрепят записа.
"Докато се бях отеглил за известно време, аз не съм очаквал и карал никой да купува музиката ми, особенно в момента този запис ... далеч съм от това понятие вече повече от 20 години. Не искам да прося всички DJ или VJ да пускат парчето ми..."
"Аз не се продавам, особено на индустрията или пък на обществото, което смята черната история, искуство и живот за еднократна употреба, шега която се заплаща. Аз не се ебавам и не играя с наследството на сътрудниците си, които направиха това възможно."
Добре запознат с "дигиталната опция" Chuck D , бойкотира медийте и големите звукозаписни компании, за това че задържат издаването на класиките, докато много от "успяващите" бели групи продължават да получават тласък.
"През последните 10 години изгубихме Michael Jackson, James Brown, Isaac Hayes, Ray Charles, Rick James ,Teddy Pendergrass Nina Simone, Barry White, Richard Pryor... а основните медии мълчаха, особенно за г-н Michael Jackson"
Say It Like It Really Is Download
или ОТ ТУК

Няма коментари:

Публикуване на коментар