podleza

ROCK ON JAMZ! Rock Rock On ! www.facebook.com/rockonjamz www.instagram.com/rock.on.jamz www.twitter.com/ROCKONJAMZ

петък, 15 юни 2012 г.

Breaking News : ЪПДЕЙТ ПО СЛУЧАЯ С ФАНТА ФИЕСТА : "ЗАВЪРЗАНО ПОЛОЖЕНИЕ""

Представяме Ви по какъв начин са се "раздвижили" нещата по случая с Фанта, както ще прочетете и в новото изявление на Bboy Rikk - положението е завързано от всякъде и всеки е скръстил ръце. Трудно е да търсиш отговорност, особено като такава липсва.

"Добър ден! Здасти на всички!
Аз съм Bboy Rikk - Виктор Антонов.
Искам да Ви разкажа за развитието по случая с Фанта Фиеста.
Свързах се с Ралица, която ни беше представена като лице, което от тук нататак ще урежда "пътуването" ни до Вегас.
Обясних й че за този кратък срок нямаме възможност да съберем по 1000$ на човек и я помолих да намерим решение на този проблем. Тя ми каза да говоря с Мако, защото той бил отговорен за създалата се ситуация. Мако бил човека, който организирал брейкденс батълите и това било в неговия ресор.
Мако не се вдигна телефона.
Звъннах отново на Ралица и тя ми каза, че това е нормално и ме убеди, че няма да има развитие по този случай.
За да не стват скандали аз и предложих 2 възможни изхода от нелепата ситуация. Или да ни дадът парична обещетителна награда или да ни поемат билети и разходи за някое друго състезание провеждащо се в Европа.
Тя беше категорична, че вариант 1 отпада, демек пари няма как да ни бъдат дадени и ще пробва да говори с организатора на Фанта Фиест - Стефан дали не може да ни поемат разходите за някое друго състезание в Европа.
Разбрахме са да ми се обади, пожелах и приятен ден и затворих телефона.
Два дена тя не се обади.
Вчера привечер ми се обади. Извини се за създалата се ситуация и ми обясни, че вината за ситуацията е в комуникацията между хората стоящи зад огранизацията на Фанта Фиеста. Убеди ме че за следващите издания ще се търсят нови хора, за да не се случват такива глупости повече.
Всичко това беше много хубаво, но тя ми каза, че няма как да ни поемат билети за друго състезание, защото това била наградата и ако не патуваме за Лас Вегас, няма да получим нищо.
След 10мин. обяснения от моя страна какъв труд сме положили и колко сме тренирали, как такова нещо не съм виждал никаде другаде за 12години кариера в танците и такива излишни простотии, на нея и стана кофти и реши да говори със Стефан - организатора още веднъж да види как може да ни помогне."

TO BE CONTINUE...

Няма коментари:

Публикуване на коментар